Iggy är traumatiserad av microvågsugnen!

Min lilla kisse Iggy är rädd för micron jag köpte i somras. Det började första gången jag körde den. Kissarna, nyfiknast av nyfikna, undersökte vad jag gjorde när jag ställde in mat (eller vad det var) i den. De ska ju sitta bredvid, på, helst under och inuti också... och rätt var det var plingade den till! Iggy vart vettskrämd =(.

Trodde, (eller hoppades) att det skulle vara en tillfällig grej men idag hände det igen! Jag öppnade microdörren när Iggy var i närheten. Vips sprang han iväg som en oljad blixt! Han som ALLTID är så intresserad och nyfiken på vad man gör...

Jag får ta det försiktigt när jag ska micra fortsättningsvis. Kolla att Iggy inte är i närheten.

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0