Kurs på jobbet

Var på kurs igår och idag, på jobbet. Det var Illustrator som skulle manglas...

Det var jättekul och intressant, otroligt positiv upplevelse. Positiv på det sättet att jag faktiskt fick insikt av vad jag kan (och det är ganska mycket!). Läraren betecknade sig själv som grafisk diversearbetare, och den beskrivningen passar på mig också, till 100%!

Mitt nästa steg - att ACE-certifiera mig - känns inte långt borta! Det skulle vara toppen för mitt företag att ha papper på kunskaperna och kanske kan det hjälpa till att skaffa nytt intressant jobb...

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: ruth

Håller tummarna. Jag önskar jag vann några miljoner . Då skulle Ni få varsin för att kunna nå era drömmar.

Kram.Hälsa Viktor.Ruth

2011-02-13 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0