Utelåst

Idag, på kvällen när jag kom hem, hände det som jag varit rädd ska hända. Jag kom inte in med min nyckelbricka! Vår port går inte att öppna med nyckel längre och porttelefonen funkade inte =(. Som tur var är Viktor här (och kommit in tidigare på eftermiddagen) och att man har telefon med sig nuförtiden, vart man går. Annars hade jag inte kommit in...

Vet inte om jag vågar åka iväg imorgon. Stackars katter som kan bli instängda utan att få någon mat om ingen av oss kommer in...

Undrar om det är kylan (jag kommer inte på nåt annat det kan vara. Viktors bricka fungerade nämligen inte heller... ) Vi gick tvärs igenom, till baksidan och kollade. Nix, den funkade inte heller! Inte nere i källaren heller, helt dött var det =(. Få se vad som händer imorgon. Är jag inte säker på att jag kommer in på kvällen, så tänker jag vara hemma. Och jag som måste ut och köpa kattmat...

Kram i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0