Värmande kvällsdrink

...efter allt städande. Tyckte jag var värd det. Var ju och köpte en Whiskey i fredags för att kurera min förkylning. Nu tog jag inte en droppe av den mot förkylningen men jag har gjort mig en liten Irish Coffee som efterrätt.

Iggy är som vanligt och nosar på allt jag dricker. Om det inte faller honom i smaken, så krafsar han med tassen på bordet i protest! Eller kanske för att varna mig att dricka smörjan ;). Vet inte men det spelar ingen roll, jag dricker vad JAG vill!

I morgon tar jag med mig matlåda för första gången på jättelänge! Om jag kommer ihåg den vill säga ;) Gjorde en rejäl portion gulaschgryta utav ett kilo kött! Viktor har sportlov nästa vecka så han behöver ordentligt med mat hemma. Och det räcker till många portioner...

Skål! / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0