Allt går i stå men nystart på väg

Har haft en ny lägenhet på gång men det blev inget, har fått nys om ett jobb men det verkar inte bli nåt... Den nya kärleken lyser också med sin frånvaro... Men jag känner mig hoppfull om framtiden.

Varje nyår får jag den där lite extra energin. Nyårsafton är, utan tvekan, årets bästa dag. Ska man ändra på något är det ett bra tillfälle just då. Det är, inte så lite symboliskt, att det gamla dör för att bereda plats åt det nya...

Mina små kissar mår bra. Har snart fräschat upp min hemsida så att man kan se fina bilder av mina små älsklingar. Ha bara tålamod ett litet tag till. Jag återkommer när det är färdigt. Under tiden går det fortfarande att kolla på sidan som den är nu: http://www.vason.se

Ha en underbar början på det nya året!


Kissekram från vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0