Fy fan %¤(U)W#

Jag fattar inte vad jag håller på med! Det går inte att få ihop den jävla hemsidan! Och jag förstår inte varför... Känns som att det är dags att gå och lägga sig och ta nya tag en annan dag. Jag gör allt rätt (eller gör jag inte det?) men ändå blir det fel...

I dag fick jag nys om ett jobb, förutom det jag sökte i förrgår, så det står inte stilla. Kanske Aftonbladets horoskop ändå kommer att slå in: nytt jobb, ny bostad, ny kärlek och nya vänner 2011... Det är inte dåligt att byta ut allt på en gång ;)

Nu måste jag ta ett djupt andetag för att kunna tänka klart om hemsidan. Snälla lämna inga kommentarer just nu, vet att den inte funkar 100%...

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Verkar som det kan bli ett spännande år för dig;)

Hemsidan får du säkert ordning på när du sovit och fått tänka några varv.

Kramisar/

Ulrika

2011-01-29 @ 14:58:32
Postat av: vason

Jo, jag ser fram emot det nya året... Det gör jag i januari varje år, positiv som jag är ;)



Kram

2011-01-29 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0