Hemsidan utvecklas...

... men den är alldeles för seg =(. Nu kanske jag måste spara om de hundratals bilder som finns där, men man lär sig av misstagen. Vill ju gärna göra allt enkelt men det straffar sig i längden om man inte tar reda på hur det ska vara - redan från första stund!

Den som känner att den inte har nåt annat för sig, får gärna gå och kolla, och lämna jättegärna kommentarer i gästboken eller här =).

Just nu lovar jag att lägga ut lite fler kattbilder, har en hel drös liggande på hårddisken som jag "bara" måste spara om och lägga dit. Tids nog kommer jag även att ta nya bilder, när jag kommit ikapp med att sortera de "gamla".

Hej hopp, vi hörs igen...

/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0