Tunnare kattpäls

Jag kanske inbillar mig och problemet kanske inte är så stort. MEN efter att jag bytt kattfoder tycker jag att Iggy allt blivit lite tunnare i pälsen. Gordon har ju alltid varit upp & ner i sin pälskvalitet, så det funderar jag inte så mycket på... Men Iggy har alltid haft mer eller mindre fin, tät päls.

Jag tänker inte göra något drastiskt, gör slut på maten jag har nu, sedan gå tillbaka och se vad som händer. Pälsen är väl inte det allra viktigaste och det kan ju vara en naturlig utveckling...

Gordon, som helt enkelt nästan är pälslös, är gudomligt len att klappa =). Och varm som en kamin... Det är så mysigt att gosa med en levande värmekudde!

Kram / kissarna och vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0