Kroppsarbete

Jäklar vad vi slet igår! Kroppen värker fortfarande... Vi hyrde en lastbil med lastutrymme på 6,5 kubik, och fyllde utrymmet med byggavfall. Det var mycket att bära ner för alla trappor. Iväg till tippen och hiva...
Detta var bara uppvärmning ;) Den riktiga utmaningen var en ikeagarderob som vi var och handlade. Bra att passa på när man har stor bil. De tre paketen, med stommar, vägde var och en mellan 42-50kg! En snäll granne hjälpte till att lasta ur bilen =) Gissa om det stånkades och stönades i trappan när vi gick upp med dem. Det var otrolig skön att få det gjort...
Hittade mina golv på K-rauta, både till hallen, sovrummet och klädkammaren: Tarkett trägolv som ser ut så här:
Mörkt i valnöt till hallen

Ljust i ek till klädkammare och sovrum

Gav upp klinkersdrömmen i hallen när jag såg detta fina golv...
Nu måste jag gå och slipa och spackla. Det är mycket kvar innan jag kan lägga golv. Imorgon kommer de och slipar vardagsrumsgolvet också =)
Kram / vason

Kommentarer
Postat av: BakerQueen

Snyyygt! Är själv lite mör i kroppen.

2011-06-22 @ 11:22:16
Postat av: Ruth

Kommer att bli jättesnygga golv Kram.

2011-06-24 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0