Lyckodag

Gårdagen var en riktig lyckodag =). Kom över ett par jättesnygga hyllor och en hallmöbel för 2000 pix! Allt i ek / ekfanér. De kommer att passa perfekt i min nya lägenhet =)



Lyckades också sätt upp vajern med kattnätet hängande. I dag ska jag gå och köpa bräder som kan stadga på sidorna. Tänkte häfta fast nätet på dem, så de inte ska kunna smita ut... Vad jag ska göra vid golvet vet jag inte ännu, men jag kommer på nåt...


Slutligen, började jag laga hål i väggen i klädkammaren. Cementen räckte bara en liten bit, så jag måste åka och köpa mer idag.


Ha en skön dag i regnet! / vason

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Du är verkligen flitig. Nätet till balkongen ser ut att bli jätte bra:). Snygga hyllor har du också hitat. Det blir nog kanon när det är klart allting:))

Kramisar/

Ulrika

2011-06-19 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0