Svettigt men härligt =)

Det sista jag gjorde på helgen, var att riva hela klädkammaren! Så nu tänker jag inte göra något på ett par dagar ;) Är helt slut i kroppen! Alltså, nu låter det som jag gjort allt själv... men jag har fått hjälp! Tack, M, S och V =D.

Dessa bilder talar för sig själv...

Se fler bilder på hemsidan: http://vason.se/bildgalleri/renovering/klad.html





Sista plankan!!!

Det sista - även listerna borta!

Lite mer sopor samlas i vardagsrummet...

...och i hallen...


En stor, trött, kram från vason

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Va duktiga ni är! Jag är säker på att det kommer att bli kanonfint när det är klart=))

2011-06-08 @ 10:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0