Allt är frid och fröjd

Vi fick semlor idag öpå jobbet, mums =). Snart måste jag börja motionera, för nu börjar kläderna strama. Men jag har i alla fall blivit kvitt rökberoendet (måste erkänna att jag tar en cigg då och då) och det är väldigt skönt...

Nu har jag halva inne på min nya lägenhet som jag håller på att buda på. Jag har bestämt mig (stenhårt) hur långt jag kan gå och det är en bra bit kvar...

Lägenheten är så himla fin men inte så stor =(. Det kompenseras lite grann av en stor balkong, som jag nu måste skydda med hönsnät för katternas skull. Önskar att jag kunde lägga ut lite bilder på interiören men jag väntar till det är klart. Inte så kul att bli påmind om den fina lägenheten, om det nu inte blir nåt...

På torsdag kommer en fotograf och plåtar min lägenhet, eftersom jag samtidigt måste försöka sälja den. Har redan påbörjat rensning av rummen och imorgon ska jag fortsätta. Det mesta som ligger och dräller ska bort... Men kaffebryggaren står kvar in i det sista. Den får jag flytta runt mellan rummen. Kan inte tänka mig att packa ner den =(.

Trummorna går som en dans. Det är skönt att gå dit för att få fokusera på annat för en stund. Inga lägenhetsbudningar i sinnet då. Inga konferenser eller fotograferingar heller... Idag var det en ny kille som började. Kul, för det är verkligen helt klart övervägande tjejer som spelar trummor! I varje fall Djembe...

Håll tummarna nu för att jag får lägenheten TILL ETT RIMLIGT PRIS. Jag hoppas och hoppas att den andra budgivaren snart ska hoppa av...

Bamsekram / vason och devilsarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0