Att söka lägenhet

Det bidde ingen superrenoverad lägenhet... I alla fall inte nu. Kände mig lurad och drog mig ur. Det var inte jag som vann budgivningen och h*n som vann drog sig ur först... Skumt =(.

Men, men, det kommer fler chanser... Tricket är väl att inte ha för bråttom. Inväntar en lägenhetsförsäljning i min trappuppgång. Budgivningen har kommit igång och är dold =(. Men jag anmälde intresse för att få slutpriset mejlat till mig. Skall bli intressant... hoppas det inte drar ut allt för mycket på tiden...

Lånelöfte har jag fått nu och snart vet jag på ett ungefär vad marknadspriset på min lägenhet är. Det de får för lägenheten i trappen, får jag också, minst... Min lägenheten är i BÄTTRE SKICK!

Usch, vilken stress det här är! Tänk om man kunde vakna en dag och så var allt klart, eller om man kunde se in i framtiden...

Kissarna är lyckligt ovetande om den stundande förändringen. Jag undrar hur de kommer att ta det? Men det blir förhoppningsvis pengar över att köpa lite saker till dem som kompensation för den mindre lägenhetsytan. Ett nytt STORT klätter/klösträd t.ex. Då får de ju en hel massa mer plats, som ett flervåningshus liksom...

Kram / v / v / i / g / i Vby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0