Helt slut

Efter att ha städat, plåtat min lägenhet, samt budat på ny lägenhet är jag helt slut. Antiklimax blev det för den som vann budet fick inte köpa lägenheten. Mäklaren ringde och undrade lite försynt om jag kunde tänka mig att höja priset men det kunde jag inte gå med på...

Har fått nys om en annan lägenhet istället. Inte lika fräscht topprenoverad men "good enough" och det finns mer utvecklingsmöjligheter med den. Det bästa är ändå att den ligger mer centralt och lägre hyra =). Ska ringa mäklaren direkt på måndag om objektet...

Viktor håller på med arbetsprover till gymnasieintagningen. Han ska göra ett skivomslag för ett "Söderpopband". Intressant...

Kissarna ligger och myser. Nu är de mer och mer som "normala kissar", ligger och sover lite då och då - och inte bara en halvtimme...

Kram / vason & devils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0