Nu har jag bloggat i tre år!

Lite drygt... Vad tiden har gått fort! Ungefär 400 inlägg har det blivit och fler lär det bli! =) När jag skrivit 1000 inlägg kanske jag slutar... man vet aldrig... eller tidigare. Bara jag vet ;).

Tyvärr är det andra saker som också stjäl min tid, trummor, min hemsida, css-snickeri etc. Men jag försöker skriva så ofta jag kan...

Nu är bollen satt i rullning på en flytt. Jag ska gå på ytterligare en visning i helgen och igår var en mäklare hemma hos mig för att uppskatta värdet och försäljningsmöjligheterna på min nuvarande lägenhet.

Om det blir som jag har tänkt mig så blir det både mindre och billigare! Vi får väl se hur det går. Jag kommer med info, lovar!

Kram / vason och djävularna ("devils" som nån kallade dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0