Powerpoint

Jag har ALDRIG NÅGONSIN gjort något i PowerPoint tidigare. Som gammal grafisk diversearbetare så tycker jag att det är ett "icke-program"!

Men nu, idag, gjorde jag det =). Jag hade fått i uppgift att göra en presentation som ska presenteras på en konferens. På 15 min ska jag presentera mina arbetsuppgifter.

Ska faktiskt bli intressant. Det är ju förstås inte bara jag som ska presentera, utan hela avdelningen uppdelat halvgruppsvis ska konferensa ihop!

Idag när alla presentationer senast ska vara inlämnade så höll alla grupper på till slut. Det blev en liten "layouttävling" och alla ville göra den "häftigaste" presentationen. En kollega t.o.m. lyckades komma över en nyare version av programmet (fråga mig inte hur!) så han hade försprång!!! FUSK =(.

Skämt åsido, det ska bli kul =). Huvudsaken att så många många som möjligt är engagerade.

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0