Jag missade tydligen ett sjuhundans oväder

Har hört talas om ett riktigt hageloväder i Stockholmstrakten för ett par veckor sedan men inte reflekterat mer över det, för jag hade då inte hört eller upplevt något...

Idag pratade vi om det igen, jag och mina arbetskamrater, på väg hem på tuben. Det kändes helt overkligt att jag skulle ha missat det, det var strömavbrott och allt...

Men, så kom jag på att den kvällen, det måste ha varit den 17 maj, var jag nere i en källare och spelade trumma så fingrarna glödde! Alltså hörde jag inte åskknallarna... Men jag kommer ihåg att tunnelbanan precis kommit igång efter ett stopp, när jag skulle hem... Så kan det va =).

I morgon blir det trummande igen, om vädret tillåter =)

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0