Soligt och skönt

Men jag är trött, i hela kroppen! Igår bar jag och Viktor en massa skräp till vår container vi har på gården. Den här gången slängde vi extra mycket eftersom det lider mot flytt snart.

Jag har fortfarande inte fått min handpenning och det sliter mentalt. Allt hänger liksom fortfarande i luften. Än är inte affären fullbordad, men nu är det på gång =). Känner det på mig...

Om drygt en vecka får jag nycklarna till den nya lägenheten och kommer därefter att ha dubbla bostadskostnader i två månader =(. Det kommer bli tufft men har räknat med det.

Dubbla lånen är fixade, dubbla hemförsäkringar ska min handläggare på banken ordna. Men så kom jag på elen! Måste ringa till Fortum för att kolla hur det är med elen. Antar att jag måste starta ett abbonemang på nya lägenheten f.o.m. tilldrädesdagen. Tur att det är sommar ;)

Jag ska försöka dokumentera min renovering så gott det går. Jag kommer att göra allt i lugn takt - ingen stress... För då kommer jag att gå ner mig. Med kameran i högsta hugg ska jag börja dokumentera!

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0