Ett magiskt datum

Idag är det 11-11-11. Häftigare datum kan det inte bli förrän om 1000 år! Det har varit några intressanta datum de senaste åren med början 08-08-08. Nästa år kommer 12-12-12 men det är också det sista detta årtusende :(

På tisdag ska jag till tandis med Gordon. Hans tänder är inte helt hundra. Han har inte mycket framtänder kvar i underkäken :(. Misstänker att det är mjölktänder som fortfarande sitter kvar och hindrar permenenta tänder att komma upp... Men jag vet inte, kanske är det nån allvarlig tandsjukdom...

Tack och lov verkar han inte lida av detta. Han äter som han ska (torrisar) och då kan han ju knappast ha ont! Men det ser inte kul ut med hans pliggar till tänder :( Och han är inte heller så villig att låta sig undersökas i munnen, så därför tycker jag det är bäst att åka till vet så att hans tänder kan kollas upp.

Kan dessutom tillägga att en undersökning hos kattandläkaren är betydligt billigare än dito för människor! 250 pix kommer det att kosta om kvinnan jag bokade tid med håller sitt ord!

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0