Inte många inlägg i november...

Inser att november snart är slut. Första advent idag. Om ett par dagar ska jag med Gordon till vet och göra ordentlig undersökning under narkos, röntgen och rengöring av tandkött etc. Hoppas han är lindrigt drabbad. Sedan ska jag börja borsta tänderna på honom, hur det nu ska gå...

Fick resultatet av högskoleprovet idag. Igår gick det inte att komma fram, vhs mailserver blev överbelastad :(. Jag fick ett helt ok resultat på  1.2 poäng! Kanske inte det allra bästa men mer än medel i alla fall. Då får man tänka på att de allra, allra flesta faktiskt var betydligt yngre och hade mer färska kunskaper än jag...

Till våren ska jag prova igen.

Ha det / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0