Högskoleprovet

Nu är det avklarat! Och det gick ganska bra... 97 rätt av 160! Nästa gång blir det 120 rätt, minst...

Det var tidsbrist hela tiden, och jag behöver träna på mattaformler, för att det ska gå snabbare. Läs- och ordförståelse klarade jag bäst men det är kanske det som är lättast när man uppnått min ålder ;)

Nu kommer det dröja 4 veckor innan jag får resultatet och innan jag vet vilket betyg eller poäng jag får. Väntar med spänning...

I morgon börjar min WordPress- kurs. Det ska bli riktigt kul :)

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Ruth

Samma kommentar som till Din syster. Jag är stolt över ersom jobbar och pluggar samtidigt som Ni har barn. Det är strongt gjort. Kul att provet gick så bra. Kram och trevlig helg. Var till minneslunden i går och tände ljus.

2011-11-05 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0