Bloggning från iPad

Hej alla bloggläsare! Det har blivit väldigt mycket iPad just nu. Och det funkar inget vidare bra att blogga i iPaden...

Därför har det inte blivit mycket inlägg. Använder iPaden istället för min "gamla Pc", för den går mycket snabbare =)

Nu är min lägenhet ett snäpp mer färdig, då elektrikern varit här och satt upp nya strömbrytare. Nu är det samma överallt (eller nästan överallt). Var med och kollade när han jobbade, så jag kanske kan fixa det sista själv (det vill säga köket) när det blir aktuellt!

Iggy har blivit en hare! Han gömde sig hela tiden elektrikern var här, medan Gordon var mer cool - han låg och " solade" på vardagsrumsmattan. Helt obekymrad över den okända människan... Iggy låg knäpptyst under täcket i min säng =(.

När kissarna var små var det tvärtom - Iggy var den kaxige och Gordon mer ängslig. Lustigt hur det kan bli ;).

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0